راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

در ابتدا می بایست مشخص کنیم که سایبان را برای چه منظوری نیاز داریم به عنوان مثال: سایبان برای پوشش جلوی درب ورودی ساختمان و برای جلوگیری از ورود آب باران می باشد یا به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی درب و جلوگیری از رنگ پریدگی درب و به همین ترتیب سایبان میتواند برای سایه اندازی و محافظت خودرو در برابر آفتاب یا باران باشد، یا سایبانی باشد برای سایه اندازی بر روی تراس یا بهار خواب خانه. اینها هرکدام باید دارای مشخصات مختص خود باشند تا بیشترین بازدهی و کیفیت را داشته و عمر مفید طولانی داشته باشند. در زیر به ترتیب تعدادی از سایبان ها با کاربری های متفاوت را به اختصار ذکر می کنیم.

۱۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در برخی از ساختمان ها فضای کافی برای پارک اتومبیل های اضافی در پارکینگ سقف دار پیش بینی نشده است. به این ترتیب اتومبیل دوم خانواده و یا خودروی مهمان در فضای باز محوطه پارک می شود. در مجتمع هایی که دارای محوطه است اغلب همه اتومبیل ها در همین فضا و زیر سایه درختان پارک می کنند. اگر تجربه پارک ماشین در زیر درخت را داشته باشید، می دانید که پاک کردن فضولات پرنده ها چندان هم ساده نیست. از طرفی امکان افتادن اشیا و آسیب به بدنه اتومبیل هم همیشه وجود دارد. در اصل سایبان مناسب پارکینگ اتومبیل منازل برای جلوگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه، تمیز نگهداشتن ماشین و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ساخته می شود.

طراحی و ساخت سایبان پارکینگ خودرو
سایبان پارکینگ اتومبیل منازل سایبان پارکینگ اتومبیل منازل
طراحی سقف پارکینگ حیاط

محوطه منازل مسکونی یک فضای اختصاصی است. بنابراین دکوراسیون این بخش نیز همانند فضای داخلی اهمیت دارد. وقتی قرار است سازه ای در این فضا ساخته شود باید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون حیاط طراحی شود. در فضاهای گلکاری شده و دارای درختان سبز سایبان برای پارکینگ اتومبیل منازل با متریال مناسب طراحی می شود تا موجب آسیب به چشم انداز محوطه نشود. طراحی اشکال هندسی برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو ایده خوبی برای این سازه است. طرح های منحنی و چهارگوش و یا فانتزی مناسب منازل مسکونی هستند. این طرح ها به صورت ثابت یا متحرک در بخشی از حیاط اجرا می شوند. سایبان برای ماشین نباید مانع رفت و آمد ساکنین به داخل منزل بشود.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

ممکن است فکر کنید که ساخت سایبان پارکینگ زیبایی خانه شما را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این پوشش سقف عنصری مزاحم در فضای باز خانه شما خواهد بود.

البته این فکر چندان هم بی‌راه هم نیست. اما اگر با ما همراه باشید، سایبان های ماشین  را نشانتان می‌دهیم که زیبایی خانه را دوچندان کرده‌اند، آن‌قدر که آدم دوست دارد پارکینگ ساختمان را تعطیل کند یا معماری بیاورد و تغییر کاربری‌اش بدهد به یک واحد ساختمانی و اجاره بدهد! و به جای آن برای حیاط خانه یکی از این سقف‌های خوشگل و تودل‌برو نصب کند.

البته که داشتن فضای مناسب هم خیلی شرط است!

 
 

بیاید همین اولین کاری چند مدل از این پارکینگ ماشین  زیبا را ببینیم تا بعد برویم سراغ انواع سقف‌ها و قیمت‌هایش!

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

سایبان:

معمولاً سایبان ها در محوطه سر باز ساخته می شود

سایبان ها عموما جهت سایبان خودرو.سایبان مغازه آلاچیق سردرب سایبان پیچ و مهره ای  و … مورد استفاده قرار می گیرد

در ساخت سایبان باید پروفیل های مورد نیاز به صورت شیبدار یا قوسی نورد  گردیده تا بتوان در هنگام سر هم نمودن قوس ها و ساخت سازه تا حد امکان درز جوش روی سازه اصلی را به حداقل رساند،که این امر کمک شایانی به عمر بالای سازه از لحاظ مقاومت در مقابل زنگ زدگی احتمالی و رسوب آب زنگ سطح داخلی پروفیل ها از محل درز ها به روی سازه می کند.

روش دیگراز لحاظ سازه ای ساخت سازه سایبان با قابلیت جدا شدن  با استفاده از تیر ورق فلزی می باشد که با برش  CNC یا پلاسما می توان به زیبایی آنها افزوده گردد.

ساخت یک سایبان محکم و مقاوم  شامل مراحل زیر می باشد:

  1. بازدید از محل مورد نظر جهت اجرای سایبان و ارائه طرح های سه بعدی متناسب با محل
  2. انتخاب طرح مورد نظر کارفرما و تایید مشخصات فنی مربوطه
  3. اجرای عملیات فونداسیون
  4. ساخت اسکلت اصلی سازه در کارخانه
  5. نصب و مونتاژ سازه در محل
  6. نصب پوشش upvc

پوشش سایه بان پارکینگ باید علاوه بر انتقال حرارت پایین  و ایجاد سایه خنک که موجب محافظت رنگ اتومبیل میگردد از طول عمر مفید بالا برخوردار باشد.

با ورود نسل جدید سایبان های  یو پی وی سی ،پوشش های قدیمی مشابه به دلیل وزن و انتقال حرارت زیاد منسوخ شده اند.

از مزایای  احداث سایبان خودرو می توان به مواردی از قبیل زیبا نمودن محوطه ها با توجه به طرح های متنوع ، محافظت خودرو در برابر عوامل جوی و … اشاره نمود.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

  • ۰
  • ۰

عوامل جوی محیطی و به خصوص نور خورشید همواره موجب می شود تا افراد به فکر محافظت دارایی های خود در فضای باز باشند.

به هر میزان که وسیله یا شیء مورد نظر ارزشمندتر باشد، اهمیت بیشتری را در تلاش برای مراقبت و محافظت از آن می طلبد.

سازه های فلزی سبک پارکینگ خودرو و پوشش upvc،مناسب ترین راه چاره رهایی از اشعه آفتاب و استفاده از سایه ای شبیه سایه درختان است. همچنین بارش برف و باران اسیدی، به مرور باعث تخریب رنگ بدنه خودرو خواهد شد.

سایبان پارکینگ خودروی شما بهتر است در عین حال که زیبا و سبک است، بتواند بصورت کامل پاسخگوی حفاظت از اتومبیل شما نیز باشد.

انواع مدل های سایبان پارکینگ ماشین

سازه های سایبان پارکینگ بزرگمهر ، به این نیاز شما به خوبی پاسخ می دهد. این سایبان ها در دو مدل تیر ورق و قوطی اراده می شوند که از لحاظ فنی و مقاومت در برابر بار بادو برف و .. کاملا یکسان می باشند و هر دو مدل سازه ها با استفاده از محاسبات کامل، مدلسازی، ساخته و نصب می شوند.

 

در مدل قوطی:

خمکاری پروفیل با روش نورد سرد و بدون ایجاد برش انجام می شود.

در مدل های تیرورق:

ورق فولادی با ضخامتهای مختلف مشخص شده در دفترچه محاسبات، با روش برشکاری cnc در اختیار تیم ساخت سازه در کارگاه شرکت  بزرگمهر قرار می گیرند.

همچنین ورق پلی یوپان  مورد استفاده در این سایبان ها، از مواد اولیه درجه یک میباشد. upvc  قابل شستشو است و ضمنا کاملاً مقاوم در برابر باد و باران و برف و اشعه آفتاب می باشد و در کنار مقاومت بالا در برابر ضربه، در عین حال بسیار سبک هستند.

سایبان پارکینگ اتومبیل، ابعاد و کاربردهای مختلفی دارند که جهت رفع نیازهای مختلف ساخته و اجرا می شوند:

سایبان خودروی سواری، سایبان پارکینگ خودرو سنگین، سایبان پارکینگ مینی بوس و اتوبوس، ساخت سایبان ماشین آمبولانس و …از این جمله می باشند.

 

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰
سایبان خودرو

سایبان ماشین از مهم ترین و بهترین ابزارها برای محافظت خودرو در برابر اشعه آفتاب، فضولات پرندگان و شیره درختان و نزولات جوی می باشد. امروزه استفاده از سازه های فلزی سبک سایبان ماشین با پوشش های یو پی وی سی  که از خودرو شما در برابر اشعه آفتاب و... مراقبت می کند متداول ترین نوع سازه های مورد استفاده برای سایبان ماشین می باشد.  از ویژگی سایه بان ماشین می توان به استحکام بالا و انعطاف پذیری سازه ای و زیبایی سایبان خودرو اشاره کرد.

سایبان خودرو

سایبان خودرو از پوشش های مختلفی مانند پوشش های یو پی وی سی ، پارچه ای و پوشش های پلی کربناتی استفاده می شود. در سایبان خودرو قابلین شست و شوی سقف ها، دوتم سایه بان خودرو در مقابل شرایط جوی و عملکردهای سازه ای نظیر انعطاف پذیری، استحکام و مقاومت بالای سایبان خودرو از ملاک های مهم هنگام ساخت سایبان خودرو می باشد.

سقف پارکینگ

سقف پارکینگ یکی از خدمات بزرگمهر است. طراحی و ساخت انواع سایبان خودرو توسط متخصصین بزرگمهرتوانا این امکان را به کارفرمایان می دهد تا با حفظ مقاومت سقف پارکینگ هزینه ها را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده و در عین حال یک سقف زیبا داشته باشند.

سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ توسط تیم بزرگمهر همراه با تلفیق طراحی مدرن و تکنولوژی روز دنیا انجام می گیرد. همچنین طراحی و محاسبات سایبان پارکینگ خودرو صورت گرفته با جدیدترین آیین نامه ها، متدها و نرم افزارها این تضمین را می دهد که سازه هایی مقاوم و مستحکم در برابر فشار باد و برف و همچنین بارهای حین اجرا داشته باشد.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

سایبان


نور خورشید برای حیات انسان امری حیاتی و الزامی می باشد . نور خورشید دارای طیف رنگ های مختلفی می باشد و فرکانس های متفاوتی دارد . ما فقط یک سری از این طیف های را که به نام نور مرئی می باشند می بینیم . اما باید گفته شود که فقط نور خورشید شامل این طیف نور نمی شود . نور خورشید از فرکانش های پایین تشکیل مش شود تا فرکانس های بالا . فرکانس های بالا ممکن است در پاره ای مواقع مشکل ساز شوند . این فرکانس ها می تواند به اجسام آسیب بزند و آن ها را تخریب کند . از این رو برای هر سری از وسایل ، حفاظت ها و نگهدارنده های خاصی لازم است تا بتواند از آن نگهداری کند . سایبان ها از این دسته از حفظ ها می باشند . برای هر سری از وسایل سایبان های مخصوصی طراحی شده است که باعث می گردد عمر این اجسام بیشتر شود و در مقابل نور مدت زمان بیشتری را تحمل کند .

در ادامه به چند نمونه از آفتابگیر ها یا سایبان پنجره و یا بارانگیر پنجره و درب ورودی که از تولیدات شرکت بزرگمهر است  با هم به نظاره مینشینیم.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

درکشور های در حال توسعه مثل ایران ، معمولا شهرهایی شلوغ و پرجمعیت می شوند که میزبان انواع خدمات رفاهی و تفریحی اند . به همین جهت است شهرهایی مثل تهران ، اصفهان ، مشهد و ... که از انواع این خدمات مملوند ، درگیر معضلات ترافیکی و ... هستند . 

  • اصفهان یک شهر توریست پذیر و یک شهر با حاشیه شهرهای صنعتی است و همین امر سبب شده تعداد مسافران روزانه به این شهر بیش از جمعیت ثابت آن باشد . 
  • تهران یک شهر خدماتی است و با داشتن انواع زمینه های شغلی اداری ، آزاد ، پزشکی و ... هم جمعیت ثابت و ساکن زیادی دارد و هم تعداد افراد ورودی به تهران از شهرهای حاشیه جهت بهره بری از این خدمات زیاد است .
  • از طرفی تهران و مشهد با داشتن امکانات ویژه پزشکی و طب ، همواره از سراسر ایران و کشورهای همسایه مهمان دارند .

حال با در نظر گرفتن تمامی موارد تشریح شده در بالا و دیگر دلایل بیان نشده ، واضح است که معضلات ترافیکی این شهرها نیاز به برنامه ریزی درست و مدیریت شهری صحیح دارد . استفاده از سایبان پارکینگ خودرو اداری را می توان یک تدبیر صحیح در این راستا دانست :

  • داشتن سایبان ماشین مناسب در یک اداره ، از پارک بهم ریخته و پراکنده افراد کارمند و مراجعین در خیابان حاشیه آن اداره جلوگیری می کند .
  • یک سایبان پارکینگ مناسب می تواند چهره محیطی شهر را نظم ببخشد و این ایجاد نظم به طور سلسله وار تاثیر بسزایی در روحیات و اعصاب مردم خواهد گذاشت . 
  • وجود سایبان پارکینگ خودرو اداری در استفاده بهینه از زمان نیز موثر است .
  • سایبان پارکینگ خودرو و تجمیع خودروها زیر آن ، تامین امنیت و کنترل خودرو ها را آسان تر می کند .

در طراحی و مدل سازی سایبان اداری تلاش می شود از طرح های بهینه با حداکثر تعداد ظرفیت خودرو استفاده شود . و به عبارتی تمام مساحت زیر سایه بان قابل استفاده باشد و صرفا جنبه تزئینی و فرم خاص مد نظر نباشد .
سایبان پارکینگ خودرو اداری باید در موقعیتی مناسب نسبت به درب ورودی قرار گیرد تا مراجعین به راحتی آن را رویت نمایند . احداث سایبان پارکینگ دوطرفه در مکان های عمومی بهره بری از آن ها را بهینه می نماید ؛ زیرا با صرف آهن آلات و متریال کمتر هم در هزینه صرفه جویی شده و هم مساحت بیشتری جهت پذیرش خودروهای بیشتر تحت پوشش قرار گرفته است .
 شرکت بزرگمهر با انجام چندین پروژه موفق برای ادارات دولتی و خصوصی ، آمادگی خود را جهت ارائه طرح های بهینه ( مناسب برای سایبان خودرو ، سایبان حیاط ، اتاقک پیش ساخته
و ...  ) اعلام می دارد .

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

سایبان متحرک چیست؟

 

حتما برای شما هم این سوال پیش آمده که چرا این روزها سایبان متحرک به یک کالای پرطرفدار در بازار تبدیل شده است و همه جا صحبت از سایبان متحرک است.
پاسخ سوال شما کاربردهای گوناگون و کارآمد بودن در عین سادگی است.
غالبا هنگام خرید تمایل داریم که با پرداخت هزینه بیشترین سود را از خرید خود داشته باشیم و کالاهای خریداری شده بیشترین کارآیی را داشته باشند.

مزایای سایبان متحرک

 

1-مقاومت بالای سایبان متحرک در برابر زنگ زدگی

2-تاثیر زیاد در دکوراسیون منزل

3- جلوگیری از فساد مواد در مغازه

4-  جلوگیری از پوسیدگی وسایل منزل

5-ایجاد فضایی خنک تر به اندازه 20 درجه سانتی گراد

با استفاده از سایبان متحرک می توانید از استخر و بالکن خانه تان لذت ببرید بدون اینکه شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید.

سایبان متحرک  پارچه ای با توجه به سهولت نصب ،طول عمر بالا، سبکی سازه و همینطور برقی و ریموتی بودن  بسیار مناسب برای پوشش پاسیو و یا پوشش حیاط خلوت شما می باشد.

 

 سایبان برقی | سایه بان برقی | سایبان | سایبان مغازه | سایبان متحرک| سایبان پارکینگ | سقف برقی | سقف متحرک | سقف جمع شو | سقف جمع شونده |سایبان بالکن | سایبان پاسیو | سایبان چتری | سایبان اتوماتیک


معمولاً با یک خرید کالای که چندین کاربرد داشته باشد می گویند یک خرید موفق داشته ای. سایبان متحرک با داشتن چندین کاربرد متنوع میتواند یک خرید موفقیت آمیز را برای شما رقم زند.

 

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

سایبان پارکینگ به گونه ای طراحی و اجرا می شوند که با

ساخته شدن در ابعاد و اندازه های مناسب برای ارتفاع ، طول و عرض مورد نیاز فضا سایبان ، سایه ای مناسب و کاملا آفتاب گیر را برای :

انواع خودرو ها را از قبیل خودرو های سدان ( سواری ) ، شاسی بلند و ماشین های آفرود را به وجود می آورد و این سایبان کاملا خودرو ها را پوشش می دهد و در مقابل بارش های جوی و اشعه آفتاب و به طور کامل محافظت می کند .

به این دلیل که متریال سازه ی سایبان پارکینگ از پروفیل های آهن و تیر ورق های آهنی است کاملا مقاوم بوده در مقابل تمام نیروهای کششی و فشاری وارد شده بر سایبان پارکینگ ماشین مقاومت لازم را دارا است . سایبان پارکینگ در طرح ها و شکل های متنوع با پوشش سقف از جنس ورق های یو پی وی سی ( ورق های upvc ) بصورت انواع  :

  1. سایبان پارکینگ اداری
  2.  
  3. سایبان پارکینگ تجاری
  4. سایبان پارکینگ شخصی

ساخته و اجرا می شوند .

این سایبان ها به صورت پیش ساخته و همچنین بدون پایه مزاحم با متریال سازه فلزی می باشند و در کارگاه تمامی خرپا ها و پروفیل ها با نورد سرد شکل گرفته اند ، و با برش ها پلاسما تیر ورق ها به شکل های طراحی شده خرپا برش می خورند ، و همین طور نیز تیر ریزی ها به تعداد و اندازه های مورد نیاز آماده می شوند و عملا در محل اجرای پروژه فقط اجرای فونداسیون ، مراحل نصب سایبان پارکینگ نظیر نصب خرپا ها و تیرریزی ها و اتصالات آن ها ، نیز زدن ضد زنگ و رنگ سازه سایبان و در آخر نصب پوشش سایبان صورت می گیرد .

شرکت بزرگمهر تولید کننده و اجرا کننده انواع سایبان پارکینگ قوس دار با پوشش پلی یوپان ( پوشش upvc ) به صورت سایبان های یک طرفه و دوطرفه البته با توجه به استفاده در فضای شخصی یا اداری می باشد .

  • ZAHRA DEHGHAN