راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

در ابتدا می بایست مشخص کنیم که سایبان را برای چه منظوری نیاز داریم به عنوان مثال: سایبان برای پوشش جلوی درب ورودی ساختمان و برای جلوگیری از ورود آب باران می باشد یا به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی درب و جلوگیری از رنگ پریدگی درب و به همین ترتیب سایبان میتواند برای سایه اندازی و محافظت خودرو در برابر آفتاب یا باران باشد، یا سایبانی باشد برای سایه اندازی بر روی تراس یا بهار خواب خانه. اینها هرکدام باید دارای مشخصات مختص خود باشند تا بیشترین بازدهی و کیفیت را داشته و عمر مفید طولانی داشته باشند. در زیر به ترتیب تعدادی از سایبان ها با کاربری های متفاوت را به اختصار ذکر می کنیم.

۲ مطلب در آبان ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

خودرو از انواع وسایلی است که دائما در معرض نور خورشید و یخ زدگی و باران قرار دارد از این رو بهتر است برای جلوگیری از ورود آسیب های جدی به خودرو از سایبان خودرو استفاده نمایید. سایبان های مخصوص خودرو علاوه بر محافظت از خودرو با دیزاین های جذابی که دارند باعث ایجاد تغییرات مثبت در طراحی فضای سبز می شوند.

وجود سایبان و پارکینگ خودرو در فصول گرم سال در حیاط ویلا و باغ و حیاط منزل مزیت بزرگی است و از این مدل سایبان ها همچنین می توان به عنوان آلاچیق نیز برای روزهای گرم بهار و تابستان استفاده کرد.

شرکت بزرگمهر با بیش از چند دهه فعالیت در زمینه تولیدات فلزی این بار از سازه ی پیچ و مهره ای تحت عنوان سایبان پیچ و مهره ای بزرگمهر رونمایی کرده است

سایبان خودرو پیچ و مهره ای بزرگمهر به صورت پیش ساخته تولید می گردد و به راحتی درمحل مورد نظر نصب می گردد.

 

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

مزایای استفاده از انواع سایبان

    محافظت در برابر نور خورشید و اشعه فرابنفش
    ایجاد فضای خنک با کمترین هزینه ممکن
    سفارشی‌سازی به دلخواه فرد
    افزایش بهره‌وری سیستم‌های خنک‌کننده از جمله کولر‌های آبی
    کمک به خنک‌سازی فضاهای داخلی با ممانعت از ورود نور خورشید

انتخاب سایبان مناسب

تا اینجا متوجه شدیم که سایبان‌ها را‌ می‌توان به سادگی هر چه تمام‌‌تر و در بخش‌های مختلف به کار گرفت. از نظر جنس و نحوه کارکرد انواع مختلفی دارند. برای انتخاب یک سایبان باید فاکتورهای مختلفی را مد نظر قرار داد. اولین نکته‌ای که باید به آن توجه داشت مکان و موقعیتی است که قصد دارید سایبان پیچ و مهره ای را در آن نصب کنید. تعیین محل دقیق قرارگیری سایبان مشخص‌کننده نوع آن خواهد بود. دومین نکته‌‌ای که باید به آن توجه داشته باشید نحوه کارکرد سایبان است.

مورد سوم نیز که از اهمیت خاصی هم برخوردار است جنس و رنگ سایبان است. در انتخاب جنس مناسب باید به این موضوع توجه داشت که قصد داریم آن را در کجا به کار ببریم. درصورتی‌که قصدمان از استفاده از سایبان ایجاد محل مناسبی برای پارک خودرو است بنابراین استفاده از سایبان‌های فلزی و پلی کربنات گزینه‌ه‌ای مناسبی خواهد بود.

  • ZAHRA DEHGHAN