راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

در ابتدا می بایست مشخص کنیم که سایبان را برای چه منظوری نیاز داریم به عنوان مثال: سایبان برای پوشش جلوی درب ورودی ساختمان و برای جلوگیری از ورود آب باران می باشد یا به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی درب و جلوگیری از رنگ پریدگی درب و به همین ترتیب سایبان میتواند برای سایه اندازی و محافظت خودرو در برابر آفتاب یا باران باشد، یا سایبانی باشد برای سایه اندازی بر روی تراس یا بهار خواب خانه. اینها هرکدام باید دارای مشخصات مختص خود باشند تا بیشترین بازدهی و کیفیت را داشته و عمر مفید طولانی داشته باشند. در زیر به ترتیب تعدادی از سایبان ها با کاربری های متفاوت را به اختصار ذکر می کنیم.

۳ مطلب در تیر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

مزایای نصب سایبان پارکینگ

سایبان پارکینگ یک محصول با کارایی مفید است که میتواند محل امن و خوبی را برای پراک خودرو شما ایجاد کند. در روزهای گرم یکی از مشکلات صاحبین خودرو این است که آفتاب صندلی ها را خیلی داغ میکند و یا دست زدن به فرمان آسان نیست. همچنین که برای روشن کردن کولر هم زمان لازم است و تهویه خوبی را برای خودرو ایجاد نمیکند.

علاوه بر این نور آفتاب به مرور رنگ بدنه را از بین میبرد و هزینه های تعمیر و نگهداری خودرو بسیار زیاد است. چنانچه خودرو شما سایبان نداشته باشد شما از خرابی بدنه و استهلاک خودرو در زمستان هم در امان نخواهید بود. چون سرما و یخ و برف به موتور و بدنه آسیب میزند. در رزوهای پر بارش هم معمولا برف تمام سطح خودرو را خواهد گرفت و استفاده از اتومبیل تقریبا غیر ممکن است.همه این موارد گویا ی این مطلب است که سایبان خودرو امری مهم برای ماشین می باشد.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

سایبان مشهد و پارکینگ مشهد
انواع سایبان :1- مسطح 2- شیب دار 3- منحنی کاربرد سایبان: سایبان ها سازه های سبکی هستند که علاوه بر کاربردی بودن نقش زیادی در زیبایی فضاهای مورد استفاده دارند. سایبان ها دارای تنوع طرح و رنگ قابل اجرا در ابعاد و اندازه های متفاوت بر اساس نیاز سفارش دهنده می باشند.

سایبان پارکینگ یکی از انواع پرکاربرد سایبان ها است که در اکثر مجموعه های تجاری و حتی منازل شخصی کاربرد بسیار زیادی دارد.اکثر پارکینگ ها نیاز به سایبان دارند و این امر ضرورت بالا بودن کیفیت سایبان ماشین و سایبان خودرو را میرساند.

خودرو ها به مواظب در برابر باران و نور خورشید نیاز دارند.جنس سایبان پارکینگ باید بسیار مرغوب باشد که بتواند سال های زیادی کاربرد داشته باشد.

جنس سایبان ماشین باید به نحوی باشد که نور خورشید را انعکاس دهد و به این ترتیب باعث خنک شدن زیر سایبان شود.زیرا یکی از دلایل اصلی برای نصب سایبان برای ماشین ها همین محافظت در برابر گرمای ایجاد شده از نور خورشید است.برای اینکار باید از جنسی استفاده شود که آنتی uv باشد که گرما را انتقال ندهد.

از دیگر ویژگی های سایبان پارکینگ مرغوب کم صدا بودن آن است.به خصوص در مواقع بارندگی.قوس پذیری نیز یکی از مواردی است که باید در جنس استفاده شده در سایبان خودرو مد نظر قرار بگیرد.

وزن سایبان هر چه سبک تر باید بهتر است و این سبک بودن دلیلی بر کم بودن کیفیت جنس آن نخواهد بود.سایبان های سبک وزن باید خیلی محکم نصب شوند و به همین منظور باید از مجموعه ای نصب چنین سایبانی را بخواهید که توانایی این کار را داشته باشد و در زمینه نصب سایبان تجربه کافی داشته باشد.

 

 

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

سایبان پارکینگ و مزایای آن

سایبان پارکینگ خودرو سازه ای ساده است که احتمالاً آن را در خیلی از دانشگاه ها، مدارس، مجموعه های ورزشی و یا پارکینگ ها دیده باشید. اگرچه دریافت مقدار کافی از نور آفتاب در طول روز امری ضروری است و مزایای زیادی به همراه دارد، ولی قرار گرفتن بیش از حد در معرض آفتاب نیز بسیار مضر است. به عنوان یک انسان، قرارگیری بیش از حد در معرض آفتاب ممکن است باعث بروز سرطان پوست شود. ولی این آسیب تنها متوجه انسان ها نیست و حتی اجسام نیز نباید بیش از حد در معرض آفتاب قرار بگیرند. به همین خاطر است که امروزه بسیاری از افراد از سایبان پارکینگ خودرو استفاده می کنند. مدل های مختلف آن را احتمالاً در پارک ها، خیابان ها، ادارات، مدارس، استادیوم و یا سازمان ها دیده باشید.

 سایبان پارکینگ خودرو را می توان به عنوان زیر مجموعه ای از دسته بندی کلی‌تر سایه بان ها در نظر گرفت. این سایه بان ها عموماً ورق های upvc ساخته می شوند که طول عمر بالا، مقاومت بالا در برابر آفتاب و قابلیت محافظت و جذب اشعه UV خورشید را داشته باشند. برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو می توانید از مدل ها و طراحی های مختلفی استفاده کنید. نوع طراحی مورد نظر بستگی به فضای موجود در محیط، نوع معماری سازه های اطراف، تعداد خودرو های مورد نظر و برخی عوامل دیگر خواهد داشت.

  • ZAHRA DEHGHAN