راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

در ابتدا می بایست مشخص کنیم که سایبان را برای چه منظوری نیاز داریم به عنوان مثال: سایبان برای پوشش جلوی درب ورودی ساختمان و برای جلوگیری از ورود آب باران می باشد یا به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی درب و جلوگیری از رنگ پریدگی درب و به همین ترتیب سایبان میتواند برای سایه اندازی و محافظت خودرو در برابر آفتاب یا باران باشد، یا سایبانی باشد برای سایه اندازی بر روی تراس یا بهار خواب خانه. اینها هرکدام باید دارای مشخصات مختص خود باشند تا بیشترین بازدهی و کیفیت را داشته و عمر مفید طولانی داشته باشند. در زیر به ترتیب تعدادی از سایبان ها با کاربری های متفاوت را به اختصار ذکر می کنیم.

  • ۰
  • ۰

چرا برای پارک خودرو  به یک ساختار سایه دار نیاز داریم؟

محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش نه تنها در تابستان بلکه در تمام طول سال اهمیت ویژه دارد.

سایبان ها با توجه به پیش آمدگی که دارند سایه انداز های متفاوتی دارند .

برای دارندگان خودرو افزایش عمر خودرو مهم است . مزایای مناطق پوشش داده شده با انواع سایبان عبارتند از :محافظت در برابر اشعه ماوراء بنفش، بارندگی و تگرگ و گرد و خاک و....می توان اشاره کرد.

علاوه بر زیبایی و ظاهر چشم نواز ، استحکام و متریال ساخت سایبان پارکینگ اتومبیل نیز مهم است .وظیفه اصلی سایبان خودرو محافظت  اتومبیل از آسیب های احتمالی است بنابراین مقاومت پوشش آن بسیار حائز اهمیت است.

سایبان با پوشش upvc از ورق های جنس upvc درجه یک از برند های معتبر و مطرح ایران تامین می گردد.این نوع ورق ها علاوه بر مقاومت بالا در برابر ضربه و فشار، خم پذیری مناسبی هم دارد. وبه دلیل وجود uv در متریال اصلی آن در مقابل تابش نور خورشید نیز مقاومت و عمر بالایی دارد .

اینکه سایبان شما چه پوشش داشته باشد انتخاب شماست . با انتخاب سایبان پارکینگ با پوشش upvc با خیالی اسوده برای سایبان پارکینگ خودرو خود هزینه کنید .

  • ۹۹/۱۱/۲۰
  • ZAHRA DEHGHAN

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی