راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

در ابتدا می بایست مشخص کنیم که سایبان را برای چه منظوری نیاز داریم به عنوان مثال: سایبان برای پوشش جلوی درب ورودی ساختمان و برای جلوگیری از ورود آب باران می باشد یا به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی درب و جلوگیری از رنگ پریدگی درب و به همین ترتیب سایبان میتواند برای سایه اندازی و محافظت خودرو در برابر آفتاب یا باران باشد، یا سایبانی باشد برای سایه اندازی بر روی تراس یا بهار خواب خانه. اینها هرکدام باید دارای مشخصات مختص خود باشند تا بیشترین بازدهی و کیفیت را داشته و عمر مفید طولانی داشته باشند. در زیر به ترتیب تعدادی از سایبان ها با کاربری های متفاوت را به اختصار ذکر می کنیم.

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

سایبان پارکینگ چیست؟

یکی از دلایلی که سایبان پارکینگ بین مردم محبوبیت یافته، این است که می‌توان آن را به‌راحتی در حیاط و فضای باز نصب کرد و دقیقا مثل یک پارکینگ از آن استفاده کرد.

 

ویژگی‌های سایبان  پارکینگ

  • سایبان پارکینگ در مقابل باران و برف و حوادث طبیعی، مقاوم است و از آسیب رسیدن به خودرو شما جلوگیری می‌کند.
  • شما می‌توانید با نصب آن از خودروی خود محافظت کنید و با خیال راحت ماشین خود را در حیاط یا فضای باز بگذارید و درصورتی‌که به آن احتیاجی نداشتید، امکان این رادارید که به‌راحتی سایبان را جمع کنید.
  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

از سایبان ها می توان برای مصارفی از قبیل موارد زیر استفاده کرد.

*

سایبان پارکینگ خودرو در منازل * سایبان پارکینگ انواع ماشین سواری                         

سایبان مینی بوس و ماشین های نمیه سنگین * سایبان انواع اتوبوس تک کابین و چند کابین

سایبان کامیون و ماشین های سنگین * سایبان پارکینگ ماشین الات ساختمانی و راهسازی

سایبان آتش نشانی ماشین های تاسیساتی * سایبان پارکینگ آمبولانس و خودرو های امدادی

سایبان پارکینگ موتور و خودروهای ترابری کوچک * سایبان پارکینگ انواع وسائل نقلیه موتوری

*

همچنین اجرای سیستم روشنایی اتوماتیک ( موشن سنسور) برای سایبان پارکینگ یکی دیگر از خدمات تکمیلی تولیدات  بزرگمهر می باشد.

شرکت بزرگمهر برای اجرای مدلهای خاص و همچنین سازه های بزرگ و تیراژ سایبان پارکینگ در کنار تجربه از طراحی مهندسی بهره جسته و با ارائه نقشه  های اجرایی و تدوین دفترچه محاسباتی که طبق مبحث ششم و نهم مقررات ملی ساختمان تدوین شده است ضریب اطمینان خود و کارفرما را بالا میبرد.

بزرگمهر آلبومی از انواع طرح ها که حاوی 40 عدد طرح سایبان پارکینگ و سایبان خودرو  می باشد را تهیه  و طراحی نموده است و در اختیار کارفرما خواهد گذاشت تا تنوع در انتخاب طرح سایبان پارکینگ رعایت شود.

*

همچنین ابعاد ایجاد سایه برای یک خودرو به شرح زیر است :

عرض 2.5 متر ... طول 6 متر ... ارتفاع متغیر از 2.5 متر الی 3 متر

در مجموع ابعاد سایبان پارکینگ برای یک خودرو با احتساب ابعاد طول و عرض 15 متر مربع خواهد بود.

 

ابعاد سایبان پارکینگ

 

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

سایبان خودرو و انواع آن

از آنجایی که سایبان ها ابزاری مناسبی جهت محافطت از مکان و وسایل شما هستند و  میتنوان بدون داشتن محدودیت در هر مکانی از آنها استفاده کرد در این قسمت به سایبان خودرو اشاره میکنیم.

خودرو از وسایلی است که مداوم در معرض نور خورشید و باران و یخ زدگی و و حتی  سقوط اشیا  قرار میگرد لذا  برایه جلوگیری از خرابی این وسیله استفاده از سایبان خودرو ضروری است.

سایبان ها علاوه بر مقاوت از فضای تحت پوشش خود طراحی های جذاب و متناسب با محیط  پیرامون دارند که اغلب برای مکان های تجاری ، هتل ها ، مکان هایه بزرگ اداری و مسکونی مورد استفاده قرار میگیرد.

سایبان پارکینگسایبان خودرو سقف ثابت سایبان منازل شخصی

امروزه با زیاد شدن وسایل نقلیه شخصی و عمومی نیاز به داشتن مکانی امن برایه نگه داری این وسایل بیشتر شده  و از آنجایی که ساخت پارکینگ ها هم زمان بر و هم هزینه بالایی را در بر دارد مردم با مشکل نداشتن مکان مواجه میشوند که سایبان ها کار را آسان کرده اند چرا که میتوان با کمترن هزینه مکانی مناسب و امن را با کیفت بالا ایجاد و استفاده کرد.

سایبان ها مکان مناسبی برایه نگه داری این وسایل اند که به راحتی و بدون محدودیت در هر مکان قابل نصب میباشند که علاوه بر محافظت  در برابر تابش شدید یخ زدگی سقوط اشیا ظاهری زیبا نیز برایه محیط ایجاد میکنند.

موارد استفاده از این سایبان پارکینگ را میتوان برای سایبان پارکینگ خودرو،سایبان پارکینگ کامیون، سایبان پارکینگ ماشین آلات ساختمانی، سایبان پارکینگ اوتوبوس اشاره کرد.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

سایبان پارکینگ اتومبیل منازل چه ویژگی هایی دارد؟

سایبان پارکینگ اتومبیل منازل در محوطه و حیاط نصب می شود. این سایبان نوعی سقف برای ماشین های پارک شده در محوطه به حساب می آید. سایبان پارکینگ خودرو مخصوص خانه های شمال شهر نیست همه ساختمان هایی که دارای محوطه باز برای پارک ماشین ها هستند می توانند با استفاده از انواع متنوع سایبان،جای پارک مناسبی را مهیا کنند. از نظر شکل ظاهری و حتی مواد اولیه برای ساخت، سایبان ماشین با سقف پارکینگ ماشین  سرپوشیده تفاوت دارد.

چرا سایبان پارکینگ اتومبیل منازل ساخته می شود؟

در برخی از ساختمان ها فضای کافی برای پارک اتومبیل های اضافی در پارکینگ سقف دار پیش بینی نشده است. به این ترتیب اتومبیل دوم خانواده و یا خودروی مهمان در فضای باز محوطه پارک می شود. در مجتمع هایی که دارای محوطه است اغلب همه اتومبیل ها در همین فضا و زیر سایه درختان پارک می کنند. اگر تجربه پارک ماشین در زیر درخت را داشته باشید، می دانید که پاک کردن فضولات پرنده ها چندان هم ساده نیست. از طرفی امکان افتادن اشیا و آسیب به بدنه اتومبیل هم همیشه وجود دارد. در اصل سایبان پارکینگ اتومبیل منازل برای جلوگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه، تمیز نگهداشتن ماشین و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ساخته می شود.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰


سایبان ماشین
سایبان خودرو

سایبان ماشین از مهم ترین و بهترین ابزارها برای محافظت خودرو در برابر اشعه آفتاب، فضولات پرندگان و شیره درختان و نزولات جوی می باشد. امروزه استفاده از سازه های فلزی سبک سایبان برای ماشین با پوشش های یو پی وی سی  که از خودرو شما در برابر اشعه آفتاب و... مراقبت می کند متداول ترین نوع سازه های مورد استفاده برای سایبان ماشین می باشد.  از ویژگی سایه بان ماشین می توان به استحکام بالا و انعطاف پذیری سازه ای و زیبایی سایبان خودرو اشاره کرد.
سایبان خودرو

سایبان خودرو از پوشش های مختلفی مانند پوشش های یو پی وی سی ، پارچه ای و پوشش های پلی کربناتی استفاده می شود. در سایبان خودرو قابلیت شست و شوی سقف ها، سایه بان خودرو در مقابل شرایط جوی و عملکردهای سازه ای نظیر انعطاف پذیری، استحکام و مقاومت بالای سایبان خودرو از ملاک های مهم هنگام ساخت سایبان خودرو می باشد.
سقف پارکینگ

سقف پارکینگ ثابت  یکی از خدمات شرکت بزرگمهر است. طراحی و ساخت انواع سایبان خودرو توسط متخصصین شرکت بزرگمهر توانا این امکان را به کارفرمایان می دهد تا با حفظ مقاومت سقف پارکینگ هزینه ها را تا حد قابل ملاحظه ای کاهش داده و در عین حال یک سقف زیبا داشته باشند.
سایبان پارکینگ شیک

سایبان پارکینگ توسط تیم شرکت بزرگمهر همراه با تلفیق طراحی مدرن و تکنولوژی روز دنیا انجام می گیرد. همچنین طراحی و محاسبات سایبان پارکینگ خودرو صورت گرفته با جدیدترین آیین نامه ها، متدها و نرم افزارها این تضمین را می دهد که سازه هایی مقاوم و مستحکم در برابر فشار باد و برف و همچنین بارهای حین اجرا داشته باشد.
سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل

سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل طرح هخای مختلفی دارد که در این صفحه می توانید مشاهده نمایید. شرکت بزرگمهر بیش ایک دهه طرح در زمینه سایبان پارکینگ اتومبیل در منازل و تخصص کافی می تواند بهترین انتخاب شما برای ساخت پارکینگ اتومبیل در منزل باشد.
انواع سایبان ماشین

انواع سایبان ماشین را می توانید در این صفحه مشاهده نمایید. انعطاف پذیری در زمینه طرح و اجرا انواع سایبان ماشین این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا تغییرات موردنظر خود را در زمینه سازه و پوششها و همچنین ابعاد و اندازه به ما ابلاغ نمایند تا مطابق با سلیقه و نظر آنها اعمال گردد. طرح و اجرای محاسباتی و دقیق انواع سایبان ماشین ، تضمینی در کیفیت محصول اجرا شده است.
تصاویر سایبان ماشین

تصاویر سایبان ماشین در سایت شرکت بزرگمهر قرار داده شده است. این نوع سایبان با قیمتی مناسب می تواند مانع از تحمیل هزینه اضافی و آفتاب پریدگی و بد رنگ شدن ماشین شما گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت با ما تماس بگیرید.

05138708031-38708032

  • ZAHRA DEHGHAN