راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

در ابتدا می بایست مشخص کنیم که سایبان را برای چه منظوری نیاز داریم به عنوان مثال: سایبان برای پوشش جلوی درب ورودی ساختمان و برای جلوگیری از ورود آب باران می باشد یا به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی درب و جلوگیری از رنگ پریدگی درب و به همین ترتیب سایبان میتواند برای سایه اندازی و محافظت خودرو در برابر آفتاب یا باران باشد، یا سایبانی باشد برای سایه اندازی بر روی تراس یا بهار خواب خانه. اینها هرکدام باید دارای مشخصات مختص خود باشند تا بیشترین بازدهی و کیفیت را داشته و عمر مفید طولانی داشته باشند. در زیر به ترتیب تعدادی از سایبان ها با کاربری های متفاوت را به اختصار ذکر می کنیم.

۳ مطلب در مهر ۱۳۹۹ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در برخی از ساختمان ها فضای کافی برای پارک اتومبیل های اضافی در پارکینگ سقف دار پیش بینی نشده است. به این ترتیب اتومبیل دوم خانواده و یا خودروی مهمان در فضای باز محوطه پارک می شود. در مجتمع هایی که دارای محوطه است اغلب همه اتومبیل ها در همین فضا و زیر سایه درختان پارک می کنند. اگر تجربه پارک ماشین در زیر درخت را داشته باشید، می دانید که پاک کردن فضولات پرنده ها چندان هم ساده نیست. از طرفی امکان افتادن اشیا و آسیب به بدنه اتومبیل هم همیشه وجود دارد. در اصل سایبان پارکینگ اتومبیل منازل برای جلوگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه، تمیز نگهداشتن ماشین و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ساخته می شود. سایبان بدون صفحه گذاری، سایبان با قابلیت جداشدن، سایبان پیچ و مهره ای

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

برخی از منازل شخصی و حتی آپارتمان ها دارای پارکینگ مسقف نیستند و ساکنین به ناچار خودرو را در حیاط منزل و مجتمع پارک می کنند. پارک خودرو در فضای آزاد بدون سایبان مناسب منجر به بروز مشکلاتی می شود. سایبان پارکینگ خودرو در منازل و اماکن عمومی یک سازه محافظ برای ماشین های پارک شده است که می تواند خودرو را ایمن نگهدارد. سقف پارکینگ حیاط و سایبان ماشین بیشترین تاثیر را در استحکام آن دارد.

سایبان ماشین شامل یک سازه فلزی مستحکم با اشکال مختلف است که به نحو زیبایی با متریال مختلف پوشش داده شده است. اگر سایبان پنجره را دیده باشید متوجه کارایی سایبان خودرو می شوید. این سازه محکم یک محافظ عالی برای اتوموبیل های پارک شده است. شاید تصور می کنید که اتومبیلی که در حیاط منزل پارک شده، نیازی به محافظ ندارد. سقف پارکینگ ، اتومبیل را در برابر بارش برف و باران حفظ می کند و مانع تابش مستقیم نور خورشید به بدنه خودرو می شود. اما این سازه مستحکم مزایای دیگری هم دارد.

  • ZAHRA DEHGHAN
  • ۰
  • ۰

مهمترین سوال های متداول جهت اجرا سایبان های پارکینگی خودرو UPVC
1 - قیمت و هزینه خرید سایه بان پارکینگ برای خودرو با پوشش یو پی وی سی چقدر است ؟
درهر پروژه با توجه به ابعاد ( طول و عرض سایبان ) ، نوع طرح و مدل سایبان ، مکان اجرای پروژه ، نوع سازه انتخابی متفاوت است

2 - ابعاد و مساحت استاندارد سایبان ماشین با پوشش ورق سقف UPVCKW3 ( پوشش یو پی وی سی ) چقدر است ؟
حداقل ابعاد استاندارد در ضوابط و الزامات شهرداری در طراحی سطح جایگاه پارک خودرو 2/5 × 5 متر طول و 12/5 متر مربع به ازا هر خودرو می باشد . ولی حداقل ابعاد استاندارد در طراحی سقف پارکینگ اتومبیل گروهی ( دو خودرو به بالا ) به ازا هر خودرو 2/5 × 6 متر طول و 15 مترمربع بمنظور سایه اندازی مناسب گرفته می شود و حداقل ابعاد استاندارد سایبان ماشین برای یک یا دو اتومبیل در منازل شخصی یا اپارتمان ها و ... جهت سایه اندازی بهتر ، به ازا هر خودرو 3 × 6 یا 4 × 6 متر طول ، 18 و 24 متر مربع در نظر گرفته می شود .

3 - آیا سایه بان پارکینگی اتومبیل UPVC یو پی وی سی اجرا شده را میتوان به مکانی دیگر منتقل کرد ؟ ( قابل حمل و قابلیت جابجایی سازه و پوشش سقف Upvc )
بدلیل استفاده از اتصالات موقت در سازه و ورق پوشش و پیچ و مهره ای بودن 
، امکان حمل و نصب مجدد سایه بان می باشد . پوشش و اسکلت فلزی پارکینگ از محل قبلی دمونتاژ ، منتقل و در محل جدید مجدد مونتاژ و نصب می شوند و فونداسیون تنها مصالح باقی مانده از سایبان در محل پیشین است . برای مکان جدید بایستی فونداسیون جدید اجرا و سپس اسکلت و پوشش نصب شوند .

  • ZAHRA DEHGHAN