راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

راهنمایی و مشاوره در زمینه انتخاب و خرید بهترین و مناسب ترین سایبان

برای داشتن یک سایبان با کیفیت و متناسب با محل مورد نظر و کاربری مناسب آن باید به نکات مختلفی توجه کردکه در اینجا سعی میکنیم به اختصار تعدادی از آنها را بیان کنیم:

در ابتدا می بایست مشخص کنیم که سایبان را برای چه منظوری نیاز داریم به عنوان مثال: سایبان برای پوشش جلوی درب ورودی ساختمان و برای جلوگیری از ورود آب باران می باشد یا به منظور جلوگیری از تابش نور آفتاب بر روی درب و جلوگیری از رنگ پریدگی درب و به همین ترتیب سایبان میتواند برای سایه اندازی و محافظت خودرو در برابر آفتاب یا باران باشد، یا سایبانی باشد برای سایه اندازی بر روی تراس یا بهار خواب خانه. اینها هرکدام باید دارای مشخصات مختص خود باشند تا بیشترین بازدهی و کیفیت را داشته و عمر مفید طولانی داشته باشند. در زیر به ترتیب تعدادی از سایبان ها با کاربری های متفاوت را به اختصار ذکر می کنیم.

  • ۰
  • ۰

در برخی از ساختمان ها فضای کافی برای پارک اتومبیل های اضافی در پارکینگ سقف دار پیش بینی نشده است. به این ترتیب اتومبیل دوم خانواده و یا خودروی مهمان در فضای باز محوطه پارک می شود. در مجتمع هایی که دارای محوطه است اغلب همه اتومبیل ها در همین فضا و زیر سایه درختان پارک می کنند. اگر تجربه پارک ماشین در زیر درخت را داشته باشید، می دانید که پاک کردن فضولات پرنده ها چندان هم ساده نیست. از طرفی امکان افتادن اشیا و آسیب به بدنه اتومبیل هم همیشه وجود دارد. در اصل سایبان مناسب پارکینگ اتومبیل منازل برای جلوگیری از آسیب احتمالی به سقف و بدنه، تمیز نگهداشتن ماشین و همچنین جلوگیری از تابش مستقیم نور خورشید ساخته می شود.

طراحی و ساخت سایبان پارکینگ خودرو
سایبان پارکینگ اتومبیل منازل سایبان پارکینگ اتومبیل منازل
طراحی سقف پارکینگ حیاط

محوطه منازل مسکونی یک فضای اختصاصی است. بنابراین دکوراسیون این بخش نیز همانند فضای داخلی اهمیت دارد. وقتی قرار است سازه ای در این فضا ساخته شود باید با در نظر گرفتن سبک دکوراسیون حیاط طراحی شود. در فضاهای گلکاری شده و دارای درختان سبز سایبان برای پارکینگ اتومبیل منازل با متریال مناسب طراحی می شود تا موجب آسیب به چشم انداز محوطه نشود. طراحی اشکال هندسی برای ساخت سایبان پارکینگ خودرو ایده خوبی برای این سازه است. طرح های منحنی و چهارگوش و یا فانتزی مناسب منازل مسکونی هستند. این طرح ها به صورت ثابت یا متحرک در بخشی از حیاط اجرا می شوند. سایبان برای ماشین نباید مانع رفت و آمد ساکنین به داخل منزل بشود.

  • ۹۹/۰۲/۲۹
  • ZAHRA DEHGHAN

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی